TÜRELEM

2013.08.06 10:25

"Légy türelmes.

 

 A fejlődést nem szabad azáltal siettetni, hogy erőlteti valaki. 

 

A virág nem attól nő gyorsabban, hogy húzza valaki, hanem attól, hogy öntözi, és napsugárban fürdeti gazdája.

 Képességeidnek gazdája te vagy.

 

 Öntözd képességeidet verejtékes munkával, s fürdesd meg szíved szeretetének melegével.

 Így fejlődik a leggyorsabban."

 
...........................................
Kész vagyok várni, kész vagyok teret nyitni magamban és a térben, hogy akár én, akár Te kipróbálhasd magad.
 
Kész vagyok megtanulni, mennyi időre és térre van szükségem, szükséged a változáshoz, a fejlődéshez.
 
Kész vagyok belátni, meglátni saját és a Másik törekvéseinek, vágyainak, gondolatainak, cselekvéseinek értékességét, „jóra való irányultságát”, és kész vagyok visszajelzést „fogni” és visszajelezni, ha ez nem így van. 
 
Kész vagyok önmagammal szembe nézni, elviselni saját magam tökéletlenségét, és ezzel együtt a Másikét is. 
 

—————

Vissza


Téma: TÜRELEM

Nincs hozzászólás.