TEREMTÉSTAN-kicsit másképp

2018.05.15 20:45

 


az előző ehhez tartozik:

https://termeszetgyogyaszat.webnode.hu/news/sarkany-satany-ordog-asszony-adam-eva/


Nem szedem szét, mert akkor értelmetlen lenne. Most gondold el: ha én így értelmezem, akkor vajon mennyire nem ismerjük a szavaink-betűink értelmét? Mert nem ismerjük.
De te most kapsz belőle ízelítőt, és akkor megnyílik egy másik világ... persze, csak ha kíváncsi vagy rá.  :)
Végig lehetne menni az egész biblián, nagyon meglepődnének...igy félelemben, rettegésben, szolgaságban, rabságban tart tömegeket! Igy azt hirdeti, bűnös vagy, gyarló, gyilkos, elveszett stb.... alázat, szolgálat és még ki tuja mit ki nem találtak már!

Az AKARAT hol marad? Akarni kell a tudást, nem másokat idézgetni, ismételgetni! Fejts meg csak egy mondatot-az már a tiéd, akkor nem hiába éltél.  :) 
És csak magyarul lehet megfejteni, ugyanis MI vagyunk a vérvonal.  :)

Ekkor megint szólt Isten: "Legyenek VILÁGÍTÓ TESTEK AZ ÉGBOLTON , s VÁLASSZÁK EL A NAPPALT AZ ÉJSZAKÁTÓL

Ezek határozzák meg az ünnepeket, a napokat és az éveket. Fényeskedjenek az égbolton, s VILÁGÍTSÁK MEG A "FÖLDET". Úgy is lett.

Isten megteremtette a KÉT NAGY VILÁGÍTÓT . A nagyobbik világítót, hogy URALKODJÉK A NAPPALON és a kisebbik világítót, hogy URALKODJÉK AZ ÉJSZAKÁN , s HOZZÁ még a CSILLAGOKAT is.

Isten az ÉGBOLTRA HELYEZTE ŐKET hogy világítsanak a földnek, uralkodjanak a nappal és az éjszaka fölött,

s VÁLASSZÁK EL A VILÁGOSSÁGOT meg a SÖTÉTSÉGET

Isten látta, hogy ez jó. Este lett és reggel: a negyedik nap.

Nincs itt hogy napot meg holdat teremtett, ugye? Azért nincs, mert Nap és Hold a gyermekei voltak, nem pedig égitestek, de a legkedvesebbek.

De a maga számára az ember nem talált segítőtársat, aki hasonló lett volna hozzá.

Ezért az Úristen álmot bocsátott az emberre, s mikor elaludt, kivette egyik oldalcsontját, s a helyét hússal töltötte ki.

Azután az Úristen az emberből kivett oldalcsontból megalkotta az asszonyt, és az emberhez vezette.

Az ember így szólt: "Ez már csont a csontomból és hús a húsomból. Asszony a neve, mivel a férfiből lett." 


Mit bocsátott rá? ÁLMOT, azaz AL-OM hANGot (ERŐT), amiből megalkotta az ASSZONYT. Mi is az ASSZONY, ÁSZ ÉN, azaz AZ ELSŐ ÉN. Ugyanis mindaddig csak a szellemi ÉN, eN, létezett.

Mert hát hogy lehetne a nő a férfiből? Sehogy!

De , amikor FÉR-T A FI, a NŐBE, akkor bizony létrejött az ÁSZ vagyis ELSŐ ÉN! Aki DI-poláris volt! De ugye már ÉN és nem N! Aztán- kivette az egyik OLDALCSONTJÁT- hát nem sebészkedett, hanem visszatért az oldalágra (életfa hajtásai) és helyét hÚS-ŐS-sel töltötte ki! Azaz az élettel. 
Na, akkor mi az OLDALCSONT? 
OLD , azaz öreg, no meg később ő lett a H-old is  :D, AL az alsó világ, azaz ez, CS az Csí, azaz élet, ON-ÉN, T meg ugye az Isten... Ugye hogy mennyire NEM ÉRTJÜK A BIBLIÁT? Pedig igy kell olvasni, és hatalmas titkok derülnek ki belőle! itt van az orrunk előtt.

Ezért a férfi elhagyja apját és anyját és feleségéhez ragaszkodik, s a kettő egy test lesz. 


Nah.... ezért? Miért kéne elhagynia a szüleit? Hát, mert egészen másról is van szó, csak bigott vallásosak nem értik! Ha egyszer GENEZIS akkor az, és nem családregény! 
FÉR-FI-ú ugye maga a teremtő, aki ASSZONY azaz ÁSZ ÉN ELSŐ Én , tehát N lett, ez a KRISZTUS , aki ISA vagy IZSA , aki nem más, mint a Teremtő. Mert A is , meg Z is, meg I is! 
Na de, kellett ugye a "látványosság", azaz a világosság, mert különben nem látja magát e világban, amit végre megteremtett. 
Ki az ANYA ÉS AZ APA? HÁT NEM MÁS, mint maga a Teremtő 
(TÉR eM TŐ-ÖT, magyarán a térben az Öt Atya, az originálisok, a teremtéshez legalább 3-an kellenek) aki DIPOLÁRIS, TEST NÉLKÜLISÉG.

Ki a FELESÉG? Hát nem egy ASSZONY, hiszen az ASSZONY az az ELSŐ ÉN-je, na AHHOZ RAGASZKODIK immár, mert BENNE azaz az N-ben az Atyai és az Anyai erő ismét kiegyenlítődik, fifti-fifti alapon mágneses is, meg elektromos is! FELE ÉG/GÉ ilyen, FELE meg olyan!  :D

Ilyen FÉLESÉG is van benne, meg olyan FÉLESÉG (ebből lett az érthetetlen FELESÉG, aki ugye a nő ma, pedig azt jelenti a másik féleségű erő , de hogy ne tudjanak az emberek könnyen teremteni, igy azt találták ki (az angyalok, akik nem lettek eM-ber--ek!), hogy ne keresd a másik féleségű erőt, hanem kösd le magad egy nőnél, oszt jónapot! Tuti , hogy nem leszel nyerő! Mig ha addig mész, amig meg nem találod a veled kompatibiliset, akkor teremthetsz. )

Miért RAGASZKODIK az ASSZONYÁHOZ azaz az ELSŐ ÉN-jéhez? Mert a KO-KŐre, RÁ ÉGi ÁSZT/ÉSZT csak a KI tud adni , mivel DI-poláris. Önmagát TERMÉKENYÍTI meg (magyarán-elámítja önmaga női részét! ) tehát, naná, hogy ragaszkodik ehhez a tudáshoz!  :D Karinthy mondta: 2 macska vagyok és játszom ÖN-MAG-OM-AL.

"Mind az ember, mind az asszony meztelen volt, de nem szégyenkeztek egymás előtt." 

 

Ahha, tehát, az EM-BŐR itt még szellemi ember volt, az ASSZONY is, UGYE szét nem vált N, azaz az AN-GYAL. MEZ-TELEN azaz a MEZ a RUHA, nem volt BŐR, azaz HÚS, vagyis fizikai rész.

S mi az, hogy NEM SZÉGYENKEZTEK?

SZ EGY eN! ugye , S a nő, Z a ffi, akik egyek az eN-Én-ben, Ez a SZÉGYEN, azaz AZ EGÉSZ, vagyis ugye a 3. 
Mi akkor a NEM? A NEM az EN-EM , azaz az Énem, tehát a mondat: az Énem , aki a szégyen, azaz az egész , fizikai test nélküli volt még. Mind a szellemi ember, mind a szellemi asszony! Nincs ebben SEM PUCÉRSÁG, SEM SZÉGYELLNIVALÓ dolog! Később vált az ASSZONY, azaz AZ ELSŐ ÉN fizikaivá!

A kígyó ravaszabb volt a föld minden állatánál, amit az Úristen teremtett. Ezt mondta az asszonynak: 
"Valóban mondta Isten, hogy nem ehettek a kert valamennyi fájáról?"

Az asszony így válaszolt a kígyónak: "A kert fáinak gyümölcséből ehetünk.

Isten csak a kert közepén álló fa gyümölcséről mondta: Ne egyetek belőle, ne érintsétek, nehogy meghaljatok."

Erre a kígyó így beszélt az asszonyhoz: "Semmi esetre sem fogtok meghalni.

Isten jól tudja, hogy amely napon abból esztek, szemetek felnyílik, olyanok lesztek, mint az istenek, akik ismerik a jót és a rosszat."

Az asszony látta, hogy a fa élvezhető, tekintetre szép, és csábít a tudás megszerzésére. Vett tehát gyümölcséből, megette, adott férjének, aki vele volt, és az is evett belőle.

Erre felnyílt a szemük, észrevették, hogy meztelenek. Fügefa leveleket fűztek össze, és kötényt csináltak maguknak.

Azután meghallották az Úristen lépteit, aki a nappali szellőben a kertben járkált. Az ember és az asszony elrejtőztek az Úristen elől a kert fái között.

De az Úristen hívta az embert és így szólt hozzá: "Hol vagy?"

Ő így válaszolt: "Hallottam lépteidet a kertben, s féltem, mert meztelen vagyok, tehát elrejtőztem."

De ő így szólt: "Ki adta tudtodra, hogy meztelen vagy? Ettél a fáról, amelyről megtiltottam, hogy egyél?"

Az ember így válaszolt: "Az asszony adott a fáról, akit mellém rendeltél, azért ettem."

Az Úristen megkérdezte az asszonyt: "Mit tettél?" Az asszony így felelt: "A kígyó vezetett félre, azért ettem."

Az Úristen így szólt a kígyóhoz: "Mivel ezt tetted, átkozott leszel minden állat és a mező minden vadja között. Hasadon csúszol, és a föld porát eszed életed minden napján.

Ellenkezést vetek közéd és az asszony közé, a te ivadékod és az ő ivadéka közé. Ő széttiporja fejedet, te meg a sarkát veszed célba."

Ebben megint óriási ferdítések vannak, mert nem értették! Ha kiváncsi vagy, később elmondom. semmiféle (jelenleg asszony szón értendő) női fondorlat nincs itt, bűn meg pláne nem!  :D

" A kígyó ravaszabb volt a föld minden állatánál, amit az Úristen teremtett. Ezt mondta az asszonynak: 
"Valóban mondta Isten, hogy nem ehettek a kert valamennyi fájáról?"

A kigyó ugye a SÁRKÁNY-SÁTÁN-ÖRDÖG. Akit NEM ÚRISTEN teremtett, hiszen Ő MAGA AZ, nem egy teremtmény! Önmaga női része, azaz a VÍZ elem. Viz vagyis VÁZ, de nem ez a folyékony viz!

Az ASSZONY meg ugye az ELSŐ ÉN, test nélküli még. Van itt két dolog- ÚRISTEN meg ISTEN. És ezek nem azonosak! ÚR az nem uraság, hanem ÁR , ÁRADAT , KIÁRADÁS, nem teremtmény. Isten viszont az! Különben meg minek mondta volna ÚRISTEN azt, hogy. Valóban Isten mondta? Magáról igy beszélne?  :D 
Meg kell érteni, hogy az ÉN azaz az ASSZONY az ÚRISTEN másik formája, és nem teremtménye! Na akkor, ki a másik kettő? Ha nem ÚRISTEN teremtette a kigyót, akkor ki? 
Hát, 3 istenség van: ÚR , VAN és ÉL, de ezek egyek ám, és mégsem azok. ÚR Isten teremtett sok mindent, VAN Isten is, és ÉL pedig többek közt a kígyót. Azaz a SÁRKÁNYT, vagy SÁTÁNYT, vagy ÖRDÖGÖT... vagy ahogy még nevezték sokféleképpen.

Tehát akkor ÚR Isten mondta ugye az ÚR Isten ELSŐ ÉN formájának, az ASSZONYNAK, aki DIPOLÁRIS volt, hogy nem ehetnek minden fáról.

Isten csak a kert közepén álló fa gyümölcséről mondta: Ne egyetek belőle, ne érintsétek, nehogy meghaljatok."

Erre a kígyó így beszélt az asszonyhoz: "Semmi esetre sem fogtok meghalni. 


Azaz: Úr Isten elmondja Önmaga Én-jének, hogy ne egyen a fáról, mert akkor meghal! (azaz halandó lesz) Erre mit mond ÉL Isten "kigyója"? Hogy ez nem igy van! 
De miért nem? Mert: "Isten jól tudja, hogy amely napon abból esztek, szemetek felnyílik, olyanok lesztek, mint az istenek, akik ismerik a jót és a rosszat." Itt az Isten szó elé bizony oda kell tenni az ÚR szót is, mert igy helyes. Úr Isten jól tudja, hogy ha esztek belőle, akkor megint olyanok lesztek mint az Istenek! Azaz megszűnik az Én-ség. Mondja ugye ÉL Isten, a kigyó-sárkány-sátán-ördög.

Mert ugye az istenek ismerik a folyamatot, hogy hogy lett ÉN! Azt is, hogy csábította el ÚR=RÁ Isten ÉL Istent, hogy Én-séget tudjon csinálni! Na, az a "rossz", mert csalt!  :D Fondorlatos volt! ROSSZ-ROSZSZ, azaz RÁ ADTA, AZ két SZ-et ÉL-re. 1+1 De, ha meg nem csalt volna, akkor maradt volna Egy, és nincs élet sem meg világ sem, a világ meg tudás, információ! Mivel még nem volt világ, igy nem volt több információ, hogy másképp is lehetne....de, ha a kigyó azaz ÉL ráveszi az ÉN-t, az asszonyt, hogy egyen, akkor megszűnik a játék! Hiába hozta létre ÚR! Ezért, meg kellett tiltania, hogy egyenek, azaz elzárta a tudástól őket ill őt, magát. Mert akkor "szemetek felnyílik" ... igen a mindent látó szemetek. Az egy.

"Az asszony látta, hogy a fa élvezhető, tekintetre szép, és csábít a tudás megszerzésére. Vett tehát gyümölcséből, megette, adott férjének, aki vele volt, és az is evett belőle.

Erre felnyílt a szemük, észrevették, hogy meztelenek. Fügefa leveleket fűztek össze, és kötényt csináltak maguknak." 


Az ELSŐ ÉN, az ASSZONY tehát, látta, hogy ha "eszik" a fáról, akkor olyan lesz, mint Úr Isten , csak az Én-ben, ezért hát "evett", és adott a FÉRJÉNEK is. Na most, az asszony ugye nem a nő, hanem az Én. Ki a férje? Férfi? Dehogy is! Hanem a FÉLJE! Azaz a MÁSIK FELE. Hiszen kapott másik felet, ugye??? Bizony ám! Ez lett a másik FÉLESÉGE. Semmiféle férj nincs itt! csak egy betűcsere! FÉLJE-FÉRJE . Ha raccsol valaki akkor azt mondja- lossz, a rossz helyett stb... betűcsere simán..és mindjárt teljesen más lesz az értelmezés.

Na, erre FELNYÍLT a szemük és észrevették, hogy MEZ telenek, azaz még NEM FIZIKAIAK, nem EMBEREK, nincs BŐRÜK, MEZÜK. 
Fogták magukat és csináltak FÜGEFA LEVÉL-ből KÖTÉNYT. Mért pont kötényt? Mért nem mást?

FÜGEFA---FI-IGE-FA, azaz FI, aki az ÉGI, vagyis I-steni GÉ a nőt, azaz a másik felét a FA LEVÉLét, ÉL-EVA Istennőt MAGÁRA kanyarította, azaz KÖTÉN(Y)t kapott magára!  :D KÖ-TÖTT-KŐ TETT, KÖvet tett-vett magára. Igy lett MEZE, ruhája, BŐRe az ÉN-nek. 8de ez ügye egy kötött forma is lett ám! ) 
Mert a KŐ-KO ugye a Szent(Isteni) FEKETE, az ANYA(g). 
Egyik FÉLESÉGE igy maradt ÚR, másik FÉLESÉGE meg ÉL. Hát IGY LETT ÉLIvel együtt -ÉLŐ az ÚR ISTEN.  :D

"Azután meghallották az Úristen lépteit, aki a nappali szellőben a kertben járkált. Az ember és az asszony elrejtőztek az Úristen elől a kert fái között.

De az Úristen hívta az embert és így szólt hozzá: "Hol vagy?" 

A NAPPAL-i SZELLŐben... bizony, mert a NAPPAL az Úr Istené, aki szellő forma, azaz SZELLET, SZENT SZÉL. S mivel már EM-BŐR lett, azaz MEZe, ruhája lett anyagból, igy NEM LÁTTA meg az Én-t benne! ugyanis bizony az ÉL Isten betakarta! 


"De az Úristen hívta az embert és így szólt hozzá: "Hol vagy?"

Ő így válaszolt: "Hallottam lépteidet a kertben, s féltem, mert meztelen vagyok, tehát elrejtőztem."

Ezért mondja ill, kérdi: HOL VAGY? Mire a válasz: HALLOTTAM LÉPTEIDET, tehát- nem látta ő sem! továbbá: FÉLTEM mert MEZTELEN vagyok, tehát ELREJTŐZTEM. 
Na ebben sem az van, aminek látszik! FÉLTEM az megint nem a félelem, hanem a FÉLje, azaz az egyik FÉLESÉGE, az EM-nek, az Én-jének az ÚR Isteni része MEZ-telen, BŐR nélküli volt, tehát, BŐRT, MEZT , ruhát vett magára, azaz láthatatlanná vált az ANYg mögött, hiszen magára KÖTÖTTE a KŐ TÉNY-T.  :D Itt csupán elmondja a történteket!

e ő így szólt: "Ki adta tudtodra, hogy meztelen vagy? Ettél a fáról, amelyről megtiltottam, hogy egyél?"

Az ember így válaszolt: "Az asszony adott a fáról, akit mellém rendeltél, azért ettem." EZ HELYESEN igy hangozna: KI ADta TUDOMÁSODRA, azt a (KŐ) TÉNYT , hogy MEZ-telen -ruha. bőr, anyag nélküli-vagy?

Magadra T-ETTÉL a FÁ-ról (LEVELET), amelyről megtiltottam, hogy tedd? 
És erre mit mondott az EM-BŐR? hogy: az ASSZONY ADOTT - azaz az ÉN!- a FÁ-ról, azaz NŐI minőségből (hiszen az eN-ben mindkettő megvan) , mert ugye a női minőségem is bennem van, ő a másik FÉLESÉGEM, azért T-ETTEM! 
Nincs itt szó semmiféle EVÉSRŐL! Cselekedetek, T-ETTEK (ha lehagyok egy t-t, akkor a cselekedetből evés lesz) vannak, és a fénynek az anyagot magára gyűjtéséról van szó, ami mögött(mert ugye belül van) egy ideig láthatatlan lett, hiszen a ragyogása a KO-KÖvön át bizony nem látható, takarja a RUHA, a MEZ!

Az Úristen megkérdezte az asszonyt: "Mit tettél?" Az asszony így felelt: "A kígyó vezetett félre, azért ettem."

Helyesen. Az ÚR ISTEN megkérdezte az ÉN-jét: mit TETTÉL? Az Én meg igy felelt: a kigyó- azaz ÉL Istennő vezetett, a MÁSIK FELEM, a FÉL-RÁ (ÚR) részem, azért TETTEM! (és nem ettem!!! )

Az Úristen így szólt a kígyóhoz: "Mivel ezt tetted, átkozott leszel minden állat és a mező minden vadja között. Hasadon csúszol, és a föld porát eszed életed minden napján. 


Helyesen: Úr Isten igy szólt ÉL Istennőhöz: mivel ezt tetted, ÁTKOZOTT LESZEL...na ez nem átkozás vagy valami rondaság, hanem az, hogy ÁT kell menned, ÁT kell KÖLTÖZNÖD , ÁTKÖLTÖZÖTT LESZEL a MÁSIK FÉLESÉGŰ világba, azaz a SEOL-ba, vagyis a SEHOL-ba, ami nekünk a TÚLI világ. (de van egy MÁSVILÁG is)

Minden ÁLLAT és minden VAD KÖZÖTT... leszel, azaz a tetted miatt MIND ÉN-ségem ALATT (amig csak regnálásom tart e világban) MINDEN VÁD reád fog szállni. Téged fognak okolni mindenért. HASADON CSÚSZOL jelentése - ÉS A DI-(poláris)-ÉN-ed , ami a CSI-ÉLET -SZÁL, ide köt a FÖLDHÖZ ÉLETED MINDEN NAPJÁN. Hát ez az ÁTköltözés OKa, ma ÁTOK-nak hívjuk, mert nem értjük.

"Ellenkezést vetek közéd és az asszony közé, a te ivadékod és az ő ivadéka közé. Ő széttiporja fejedet, te meg a sarkát veszed célba." 

ELLENKEZÉST azaz ELLEN ERŐK lesztek , VETEK (na ez a vétek) KÖZ-ŐS -ÉD/DI-polaritásotok , azaz ÉL Istennő, és az ASSZONY, tehát az ÉN-ség az ÚR Isten közé,

AZ ÉN széttiporja -SZÉT(tudjuk ki volt Egyiptomban Széth ) TE PÁRJA - ÉL Istennő a (FEJEDET)- FAJODAT , te meg ÉL az ÉN-ség SARKÁT veszed célba. SARKÁT- SZER-KI-T, vagyis KI RÉSZÉT - az Én-t, az ÉSZT- VISZED-SZIVED-SZÍVOD a célba! (Mi a cél: a Lyuk!) 
Mert ésszel lehet élni, de SZÍV NÉLKÜL NEM ÉRDEMES. Azaz segítenetek kell EGY-MÁS-t. Mert az EGY másai vagytok, akár tetszik, akár nem.  :)

Az asszonyhoz pedig így szólt: "Megsokasítom terhességed kínjait. Fájdalmak közepette szülöd gyermekeidet. Vágyakozni fogsz férjed után, ő azonban uralkodni fog rajtad."

Az embernek ezt mondta: "Mivel hallgattál az asszony szavára és ettél a fáról, jóllehet megtiltottam, hogy egyél róla, a föld átkozott lesz miattad. Fáradsággal szerzed meg rajta táplálékodat életed minden napján.

Tövist és bojtorjánt terem számodra. A mező füvét kell enned.
Arcod verítékével eszed kenyeredet, amíg vissza nem térsz a földbe, amiből lettél. Mert por vagy és a porba térsz vissza."

Az ember Évának nevezte feleségét, mert ő lett minden élő anyja.

Az Úristen pedig bőrből ruhát készített az embernek és feleségének, s felöltöztette őket.

Azután így szólt az Úristen: "Lám, az ember olyan lett, mint egy közülünk, ismer jót és rosszat. De nem fogja kinyújtani kezét, hogy az élet fájáról is vegyen, egyék és örökké éljen!"

Ezért az Úristen eltávolította az Éden kertjéből, hogy művelje a földet, amelyből lett.

Amikor az embert elűzte, az Éden kertjéből keletre odaállította a kerubokat és a fenyegető tüzes kardot, hogy őrizzék az élet fájához vezető utat.

Az asszonyhoz pedig így szólt: "Megsokasítom terhességed kínjait. Fájdalmak közepette szülöd gyermekeidet. Vágyakozni fogsz férjed után, ő azonban uralkodni fog rajtad."

Azaz az ÉN-hez: megsokasítom , MEGSOKSZOROZOM TERESSÉGED, azaz TÉRIDŐBELI VILÁGODAT, igy lettek a párhuzamos univerzumok- KINJAIT-KÁ ÉN-jedeit, azaz a Lélek több világban is részt vesz egyszerre. Semmiféle terhességről nincs itt szó, meg kínról sem, a Teremtő nem kínoz senkit, sőt!- sok lehetőséget adott megpróbálni az ÉN- séget.

Fájdalmak közepette szülöd gyermeked- FÁJDALOM- FA-ID/DI AL OM , azaz: a Fa-Nő aki DI-poláris volt, most az ALsó világban más hangot használ, nem a Mi-t, hanem az Om-ot, az alhangot, igy teremt életet, utódot, gyermeket.

Vágyakozni fogsz FÉRJED után, azaz FÉLED-másik FELED után, ő azonban (AZ ÉN-BEN) ÚR-AL-KÁ-DI - ÉN , ÚR Isten az ALvilági Én-ségben is Dipoláris marad, benned, az Én-edben.

Az embernek ezt mondta: "Mivel hallgattál az asszony szavára és ettél a fáról, jóllehet megtiltottam, hogy egyél róla, a föld átkozott lesz miattad.

Fáradsággal szerzed meg rajta táplálékodat életed minden napján. 


Ugye az Én magára penderítette az anyagot, azaz Évát, tehát az Úr Isten ellen cselekedett, no meg ÉL Istennő ellen is, emiatt a FÖLD ÁTKOZOTT lesz, azaz ÁTKÖLTÖZÖTT a TÚLI VILÁGBA. Ezért is mondjuk, hogy az I-GAZSÁG odaát van.  :D Mert ott történt, és nem itt. Mi a lényege ennek? Hogy nem tud szaporodni, csak akkor , ha megnyeri élete párja, másik FÉLESÉGE szívét!  :) Ha nem tudja, akkor meg azt teszi, amit anno a Teremtő- csellel támad! Ugyanis, pontosan tudja, hogy nélküle nincs élet! Emiatt fáradozhat rendesen, mert nem éri el a szívet, hiszen az a tápláléka, az éltetője, az élet adója. Ha nincs ÉL, nincs Élet. Állandóan harcolnia kell érte.

Tövist és bojtorjánt terem számodra. A mező füvét kell enned.

Arcod verítékével eszed kenyeredet, amíg vissza nem térsz a földbe, amiből lettél. Mert por vagy és a porba térsz vissza." 


TŐ-VISZ-SZÍV-et terem számodra és BOJTORJÁN-t, BI-poláris TÉR-beli LÁNYT. 
A MEZŐ- MEZ-Ő, tehát az ANYA(g), a FŰ-FA, azaz nő, növény, amit állandóan magadra kell TENNED, TEN- isteni ÉN DI-poláris részed, azaz feled, FÉLESÉGED Ő. Mint anno a fügefa levéllel-magadra kell kanyarítanod az anyagot...

ARCOD VERÍTÉKÉVEL ESZED KENYERED...ez meg miféle mondat?  :) 
ARCOD.. azaz a képmásom...VERÍTÉK- VÉR-ITT-KI, azaz VÉRVONALAM, s nem ESZED hanem TESZED... KENYERED---GÉN--I-GÉN-ERED.

Képmásom itt a KI- ben lévő Isteni génem, a tedd, hogy az EREDETE meg is maradjon, azaz a VÉRVONALAM.

Mig vissza nem térsz a Földbe, amiből lettél. MÉG mindig a SZÍV A TÉR, ami a FÖLD elem, benne teremthetsz. Mert te is abból lettél, mert TETTÉL. Por vagy és a porba térsz vissza. 
POR-BOR-BŐR-BAR-BÁR--- tehát BÁR vagy azaz EM-BAR, és és a BŐRBE, ANYAGBA,ami a TÉRben van , a BÁR azaz NYOMÁS által térhetsz vissza ide, hiszen a vérvonal továbbvivése a cél.

Magyarán KÖR-KOR forgás. Körökön-korokon ÁT EVE(ÍV)ELŐ/ÉLŐ folyamat ez a Téridőben. Nincs ebben semmi gonoszság! Csak érteni kell.  :) 
És az EMBER ÉVÁNAK(EVE/ÍV) nevezte feleségét (FÉLESÉGÉT, a másikat), mert Ő lett MINDEN ÉLŐ ANYJA. 
Vége.

—————

Vissza