Reiki....

2013.12.25 14:38

A reikivel kapcsolatosan, mert sokan jóhiszeműen "gyakorolják".

  Kinek és mely esetekben van joga arra,
 hogy egyes csakrák megnyitásával
s az azokon való energia-
áramoltatással igyekezzen gyógyítani?

 

 A csakrákat senkinek sincs joga megnyitni!!!
 

Aki mást mond, annak még sokat kell tanulnia!

 

Azt minden esetben a fölöttes ÉN nyitja meg, éspedig a Krisztus Törvényeinek, s a szellemi ÉN fejlettségi szintjének

 figyelembevételével. S most hadd ne mondjam: az Úr határozott javaslatára!  

 

Ahhoz azonban, hogy bármely csakrát megnyissa a fölöttes Én “képviseletében” testben lévő szellemi Én-rész, magának 

az Én-résznek, de a földi tudatnak is el kell érnie egy bizonyos érettséget!

 /   Ezt nem tudhatod magadról, de legfőképpen másról, hogy milyen "szellemi szinten" van!?/

 

Ha előbb nyílna meg a csakra, a fölöttes én nem volna képes megakadályozni azt, hogy azon keresztül negatív energia 

áramoljék be, megbontva akár a test-tudat és a szellemi Én-rész közötti kapcsolódást is. Az erőszakkal feltépett csakrákon a 

föld légterében lévő, és az asztrálsíkban rezgő energia áramlik be. Az asztrálsík energiája egy fokkal magasabb, mint 

a Föld légterének energiája: annak bevonzása a testbe egy bizonyos fokú eredményre is vezethet:

 de csak a fizikai test  számára!

 

 

A fölöttes Én-rész viszont minden esetben károsodik!!!

 

 ...mert a csakra és a fölöttes ÉN közti energia-csatorna (energia-tölcsérek) még nem épült ki: e csatorna teszi lehetővé, hogy

 a szellemi Én-rész ne legyen kitéve a negatív energiák beáramlásának a csakrákon keresztül. Így a Föld felső légköreiből vagy az 

asztrálsíkról “lehozott” (bevonzott) energia csekély pozitív töltete ugyan hozhat eredményeket a test betegségében,

de a nagyobb mennyiségben jelenlévő negatív energia  a tudattalan énben és a kis  Én-részben aktiválódik.

 

Ezért tehát a “reiki”, mint kezelési módszer legalább annyira káros, mint amennyire hasznos, így ellenjavallt…

 

 

 

—————

Vissza