Ö azt mondta: NEM!

2013.08.06 08:13
Ízelítőnek:
 
Megkértem, hogy adjon lelki fejlődést,de
 
Ő azt mondta: NEM!
 
Azt mondta, hogy a fejlődés az én dolgom, de Ő hajlandó megmetszeni, hogy gyümölcsöt hozzon. 
 
Megkértem, hogy vegye el a büszkeségemet, de
 
Ő azt mondta: NEM!
 
Azt mondta, a büszkeségemet nekem kell feladnom.
 
 
Kértem, hogy adjon nekem boldogságot, de
 
Ő azt mondta: NEM!
 
Azt mondta, csak az áldását adhatja, a boldogság rajtam múlik. 
 
 
 
Kértem, hogy adjon nekem türelmet, de
 
Ő azt mondta: NEM!
 
Azt mondta, hogy a türelem a megpróbáltatás mellékterméke. 
 
 
 
Kértem, hogy kíméljen meg a fájdalmaktól, de
 
Ő azt mondta: NEM!
 
„A szenvedés eltávolít a világ dolgaitól és közelebb hoz Hozzám!” 
 
 
 
Kértem, hogy fogyatékos gyermekem legyen egészséges, de
 
Ő azt mondta: NEM!
 
„A lelke egészséges, a teste pedig csak átmeneti!” 
 
 
 
Kértem, hogy segítsen másokat úgy szeretni, ahogy Ő szeret engem.
 
Erre azt felelte: „Látom, már kezded érteni!”  
 
 
 
Kértem erőt.
 
Adott nehézségeket, melyek erőssé tesznek. 
 
 
 
Kértem bölcsességet.
 
Adott problémákat, hogy megoldjam őket. 
 
 
 
Kértem bátorságot.
 
Adott veszélyeket, hogy legyőzzem őket. 
 
 
 
Kértem szeretetet.
 
Küldött gondterhelt embereket, hogy segítsek rajtuk. 
 
 
 
Kértem kegyet.
 
Adott lehetőségeket. 
 
 
 
Semmit sem kaptam meg, amit akartam, de
 
Megkaptam mindent, amire szükségem volt. 
 
 
 
Imáim meghallgatásra leltek!
 
 

—————

Vissza


Téma: Ö azt mondta: NEM!

Nincs hozzászólás.