Amit a rákról tudni kell...

2013.10.16 11:09
Amit a rákról mindenkinek tudni kell... :)
 
videó. kötelezően megnézendő és tessék terjeszteni, jóbarátnak, ismerősnek elküldeni!
 
 
vagy itt:
 
 
 
Kérlek, nézd végig a videót, mert meg fogsz döbbenni azon, amit a professzor úr mond! :)
 
Mindig van megoldás...természetesen. 
:)
 
 
"Dr. Andaházy Márta írta a „RÁK - Visszajöttünk a halálból” című riportkönyv előszavát.
 
 
Felidézve néhány mondatot: „Én, az orvos 2007 márciusában szembesültem azzal, hogy beteg vagyok.
 
Daganatos beteg. Kórházba kerültem, ahol súlyos műtéten estem át.
Tíz nappal később, amikor hazaengedtek, felhívtam Dávid Tamás professzort, akinek előadását évekkel ezelőtt már volt alkalmam hallani, s akinek rákgyógyító terápiáját még azon a héten elkezdtem.
 
Miért Dávid Tamás professzort hívta fel, és miért nem az un. klinikai protokollt követte?
 Orvosok esetében igen ritka, hogy a gyógyszeres kezelésen kívül más módszer jutna az eszükbe.
 
....Most már tudom, hogy a rákos daganat 10-15 év alatt fejlődik ki az ember szervezetében,
 
és amikor a tünetek már megjelennek, a gyógyulás sokkal nehezebb, jóval több időt vesz igénybe.
 
 Ahogy a beteg emberek általában, én is végiggondoltam az elmúlt éveket, évtizedeket, és lassan rájöttem,
 
hogy milyen tüneteket, problémákat hagytam figyelmen kívül...
 
 Nagy igazság az - amit Dávid Tamás professzor állandóan hangoztat -
 
hogy a tüneteket ezzel-azzal a gyógyszerrel nem szabad elfedni, hanem meg kell találni az okot!:)
 
 Nekem azzal kellett volna foglalkoznom, hogy mi okozta, pl. a szokatlan izzadást, a fáradságot, a fájdalmat?
 
 Ám az esetek nagy többségében az ember nem akar megállni, hanem el akarja végezni a napi feladatokat,
:)
mert fél, hogy kiesik a munkából, és nem tud elég pénz keresni.
 
 
 Nem akar „problémát” magának, inkább bekap egy-két reklámozott gyógyszert,
remélve, hogy megszűnik a baj. 

 

 
... Kérek mindenkit, aki olvassa ezt a könyvet, tanuljon ezekből a példákból.  :)
 
Eljött az ideje, hogy másképpen gondolkodjunk magunkról, az egészségünkről, a családunkról.
 
Ehhez ad óriási erőt Dávid Tamás professzor ..." :)
 
 
 
a tea:
:)
"A magyar Prof. Dr. Dávid Tamás által kifejlesztett Cod tea és a hozzá kapcsolódó táplálkozási rendszer   
 
méregteleníti a szervezetet, és az életvitelt pozitív irányba változtathatja meg.
 
 
 A CoD-tea 8 gyógynövényből álló tea, melynek két fő összetevője a macskakarom 
 
(Uncaria tomentosa) és la pachot (Tabebuia avellanedae) Dél-Amerikából származik.
 
 
A macskakarom(Una de gato vagy latinul Uncaria tomentosa) Peruban őshonos.
 
A la pachot Dél-Amerika indián őslakossága az "élet fájának", az "istenek fájának" nevezi.
 
Egy doboz 300g teát tartalmaz, amely a tapasztalatok szerint egy hónapra elegendő.
 
Elkészítési javaslat:
 
A doboz tartalmaz egy adagoló kanalat is. 2 adagoló kanál teát keverjen el 3/4 liter vízben, majd hagyja ázni 12 órán át.
 
 Ezt követően kis hőfokon (80-90C) főzze a teát 30 percen keresztül.
 
 ( Ha esetleg bepárolódott, hozzáadott vízzel pótolja.) Három részletben, 3x 2,5 dl-t fogyasszon naponta mézzel és citrommal ízesítve.
 
 Ha nagyon kellemetlennek tartja az ízét, kis borsmenta teával, vagy fahéjjal ízletesebbé teheti."
 
Megjegyzés: én másfajta macskakarmot és teát használok 13 éve, de mondhatom remek a tapasztalatom azzal is....
mindössze a dózist kell jól meghatározni.
 
 

"Soha nem a magunkért való küzdelem a cél, hanem a mások szolgálata.

 

Ha nem akarunk megbetegedni, nagyon kell egymást szeretni.


A szeretet az egyetlen gyógyszer testi és lelki bajainkra egyaránt."

Prof.dr.Papp Lajos

 

—————

Vissza